26 oktober 2018

We zijn trots op onze nieuwe huisstijl!

Het is u vast wel opgevallen: we hebben een nieuwe huisstijl. Dat werd ook wel tijd na ruim 15 jaar. Nu is het eindelijk zover en we zijn supertrots op ons vernieuwde logo en de nieuwe kernbelofte ‘Voor het beste van elk moment’. We leggen graag uit hoe ze tot stand kwamen.
 

Wat maakt ons bijzonder?

Een traject als dit betekent heel diep in de eigen organisatie duiken. Wie zijn we nu eigenlijk? Wat maakt ons bijzonder? Hoe ziet onze gezamenlijke ziel eruit? Daar hebben we flink over nagedacht met collega’s uit allerlei afdelingen van Marga Klompé. Maar natuurlijk ook met cliënten, want zij ervaren dagelijks wat wij doen en vooral hoe wij dat doen.
 

Zonder fratsen, maar mét een glimlach

Uiteindelijk bleek dat juist het ‘gewone’ wat we doen heel bijzonder is voor onze cliënten. Wij vinden dat heel vanzelfsprekend en dat maakt ons uniek. Net als onze nuchtere mentaliteit. We doen ons werk zonder fratsen, maar mét een glimlach. Hoe veel of weinig iemand ook kan, wij passen ons aan en helpen waar dat nodig is. Zo kwamen we uit op onze nieuwe kernbelofte: ‘Voor het beste van elk moment’.
 

We maken er altijd het beste van

Wij doen elke dag ons best voor iedere cliënt. Om ze zo lang mogelijk in staat te stellen om het leven te blijven leiden zoals ze dat graag willen. Daarbij delen we de mooie en minder mooie momenten. Van elk moment willen we daarom het beste maken. Dat is ons doel. En nu durven we dat ook hardop te zeggen.
 

Vernieuwde naam en logo

We blijven bij de tijd. Niet alleen met onze dienstverlening, maar ook met onze uitstraling. Want we hebben een restyling doorgevoerd van ons bestaande logo. Daarnaast hebben we onze naam ingekort tot Marga Klompé, want zo noemde iedereen ons toch al.
 
De groene kleur in ons vernieuwde logo symboliseert balans, energie, veiligheid, optimisme, vertrouwen, vrede en harmonie. Daar voelen wij ons prima bij thuis. Het streepje op de e heeft de vorm van een druppel en krijgt gezelschap van drie andere druppels. Deze staan voor onze kernwaarden: betrouwbaarheid, gelijkwaardigheid, solidariteit en veiligheid.
 
Mooi geworden zo, toch? Wij zijn er trots op!

Deel dit bericht via: Twitter Facebook Mail