Hoe ervaart u Marga Klompé?
Bent u tevreden of heeft u een suggestie?
We doen ons uiterste best om alles goed te laten verlopen tijdens de periode dat u of uw naaste gebruik maakt van onze zorg- en dienstverlening. We zijn beniewd wat u als positief ervaart en wat we kunnen verbeteren. Wij horen het graag als u tevreden bent of een suggestie hebt. Mail deze dan naar info@szmk.nl. U kunt ook uw waardering achterlaten op Zorgkaart Nederland, het grootste onafhankelijke ervaringsplatform in de zorg.
Bent u niet tevreden of heeft u een klacht?
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de zorg- of dienstverlening. Dan is het goed om dit te melden. We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn, maar u hoeft u niet bezwaard te voelen of bang te zijn voor vervelende reacties. Als u niets zegt, verandert er namelijk ook niets. Een ingediende klacht leidt juist tot een kwaliteitsverbetering. Dus wij nodigen u altijd uit om uw klacht met ons te bespreken.
Probeer uw klacht te bespreken met de direct betrokkene(n). De medewerkers zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen. Het is ook mogelijk uw onvrede kenbaar te maken bij de regiomanager of de raad van bestuur.
Mocht u hier niet voor willen kiezen of leidt dit niet tot een passende oplossing? Dan kunt u contact opnemen met onze klachtenbemiddelaar.