U huurt een woning bij Marga Klompé

Op dit deel van onze website vindt u informatie die voor u als huurder van belang kan zijn. Bijvoorbeeld over wat u moet doen als er iets kapot gaat. Of als u iets aan uw woning wilt veranderen. Wat mag wel en wat mag niet in uw woning? Hieronder vindt u informatie over zaken waarmee u als huurder te maken kunt krijgen.

Reparatie en onderhoud
Zorg en diensten
Woning aanpassen
Huur opzeggen

Op de afdeling Service & Bemiddeling van Marga Klompé zijn vijf adviseurs werkzaam. De Adviseur Wonen, Zorg en Services is het aanspreekpunt voor inhoudelijke vragen rondom huur, de opbouw van de servicekosten, huurtoeslag en overige wettelijke regelingen. U kunt dan denken aan vragen over servicepunten, de maaltijdvoorziening, de wachtlijst of het opzeggen van de huur.

Bereikbaarheid
De Adviseur Wonen, Zorg en Services is op werkdagen van 8.30 - 17.30 uur telefonisch bereikbaar via T 0544 47 41 14. Wanneer u liever iemand persoonlijk spreekt, dan kan dit tijdens een van de spreekuren op onze locaties. Heeft u vragen? Neemt u dan contact op met Service & Bemiddeling op T 0544 47 41 14 of mail naar serviceloket@szmk.nl.

Klachten
Is er een probleem met uw woning? Blijf er dan niet mee rondlopen, maar laat het ons weten. We lossen het graag voor u op. Uw klacht kunt u melden bij de huismeester van uw complex. De huismeesters pakt uw melding op en zet deze eventueel door naar andere partijen. Spoedeisende problemen buiten kantoortijden kunt uw doorgeven aan de zorgmedewerker van de locatie waar u woont.  Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, komen wij zo spoedig mogelijk met een passende oplossing. Soms hebben wij wat meer tijd nodig. Dan laten wij tijdig weten wie de klacht behandelt en wanneer u antwoord kunt verwachten.

De huurcommissie
Heeft u een klacht ingediend over het onderhoud, de huurprijs of de servicekosten en bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door ons? Neem dan contact op met de huurcommissie. Dit is een onafhankelijke organisatie, die zich bezighoudt met conflicten tussen huurder en verhuurder. U stuurt uw klacht naar:
Huurcommissie
T.a.v. het secretariaat
Postbus 16495
2500 BL Den Haag

Huurovereenkomst
Wanneer u bij ons een woning komt huren, sluiten we een huurovereenkomst af. De algemene bepalingen van deze overeenkomst kunt u hier downloaden.